Avatar billede olemongol Nybegynder
13. juli 2001 - 12:41 Der er 11 kommentarer

Tipstjeneste

Hvad nu vis i lave en Tipstjeneste så kan kunde Tipe på fx Fodboldt men side point :+))
Avatar billede hobbez Nybegynder
13. juli 2001 - 12:49 #1
Damn den er svær at gennemskue!

/Rob
Avatar billede brum Nybegynder
13. juli 2001 - 13:11 #2
analfabet?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
13. juli 2001 - 13:31 #3
Hvad snakker han om ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. juli 2001 - 13:34 #4
Han snakker om at sætte point i et tipsspil, hvor vinderen så får alle point.

Og nej, det skal vi ikke have ;)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
13. juli 2001 - 13:35 #5
hvorfor er der så mange der vil have lavet en masse sjove ting på eksperten.. De vil bare være i vejen, samt endnu en faktor der kan få en server til at gå ned...
Avatar billede hotpop Novice
13. juli 2001 - 21:15 #6
tipstjeneste??? NO WAY!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. juli 2001 - 09:41 #7
Det er lidt udenfor vores område, men tak for den nytænkende idé. Vi må se på det senere, som en kortvarig underholdningsting.

Husk at lukke spm.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juli 2001 - 10:09 #8
Jeg vil godt vædde 5 point på at Bjarne Riis ikke vinder Tour de France i år :)
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. juli 2001 - 10:27 #9
erikjacobsen >> Jeg følger ikke så meget med i Tour\'en (faktisk slet ikke) men jeg så da et billede hvor Bjarne Riis kørte i bil. Hvis han ikke bliver knaldet for det, så tror jeg faktisk godt at han kan vinde :o)

/Rob
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juli 2001 - 11:05 #10
Nå, han snyder i år. Jeg troede man skulle cykle hele vejen. Så vinder han jo ikke...
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 11:12 #11
Det er kun amatørerne der cykler ... de prof. kører i biler ... *LOL*