Avatar billede mortenimba Nybegynder
30. september 2009 - 15:05 Der er 1 løsning

Brug af samme oplader til to computere

Jeg har to bærbare computere:

Dell inspiron 1720 - oplader output: 19,5 V 4,62 A

Dell latitude x1 - oplader output: 19 V 2,64 A

Jeg er imidlertid i tvivl om hvorvidt x1'en kan klare at blive ladet op med opladeren til 1720'en ?
Avatar billede Darkblue008 Nybegynder
30. september 2009 - 15:24 #1
Ja, din X1'er kan godt bruge strømforsyningen fra din 1720'er. Du kan køre din 1720'er med strømforsyningen til din X1'er, men den vil informere dig om at strømforsyningen er for lille til at lade batteriet op med, når du starter maskinen.
Tips: Den bedste test du kan lave med en Dell er at starte maskinen op med strømforsyningen og se om den giver dig en besked vedr. strømforsyningen er for lille. Hvis den ikke gør det så kan den bruges uden problemer.