Avatar billede njhvidberg Nybegynder
29. september 2009 - 11:52 Der er 2 kommentarer

Forskellige mappe indstillinger

Hejsa
I WinXP kunne man have genveje til forskellige mapper med hver sin visningsindstilling.
F.eks.:
- En visning med genveje som Oversigts visning, u. Mappe visning i venstre side.
- En visning som standard Stifinder med Mapper, Statuslinie og det hele.
- En visning med store ikoner, u. Mappevisning
- o.s.v.
Masser af muligheder og det virkede!!!

I WinVispa er dette åbenbart ikke muligt, for hver gang jeg har indstillet mapperne korrekt bliver alle altid overskrevet af den sidste ændring. Jeg har eksperimenteret med alle mulige indstillinger i Funktioner->Mappeindstillinger, jeg har prøvet at ændre BagMRU/Bags/etc. i registreringsdb'en...
(Det eneste jeg ikke har prøvet er at gå over til WinXP igen.)

Hjælp!! er der nogen der har set lyset?
Avatar billede fommy Nybegynder
11. oktober 2009 - 10:23 #1
Vista er lidt en spøjs fætter hvad angår mappevisning.
Jeg kæmper også selv med at få min installation til at beholde indstillingerne, men nogen gange hopper de bare tilbage til standard indstillingerne.
Du kan ikke bruge det her til så meget, men du er ikke den eneste der har problemer med det i hvert fald.
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
11. oktober 2009 - 11:27 #2
Jo, det hjælper altid at vide man ikke er ene om et problem :-)