Avatar billede cyrus Nybegynder
13. juli 2001 - 10:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fdisk i forbindelse med 2 fysiske harddiske

min ven har 2 fysiske harddiske. Den ene er partitioneret - hvordan skal han gøre - rent praktisk - med fdisk med hensyn til den anden harddisk - det skal bare være 2 partitioneringer - en sto c og en stor d - håber jeg har formuleret mig klart nok
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juli 2001 - 10:19 #1
Start fdisk op. Vælg option 5 - skift aktiv disk. Vælg \"disk 2\". Opret partitioner. Afslut og genstart maskine. Formater de 2 nye partitioner.

NanoQ
Avatar billede skwat Praktikant
13. juli 2001 - 10:20 #2
IDE1Partion1 = C:
IDE2Partion1 = D:
IDE1Partion2 = E:
IDE2Partion2 = F:

Er det, det du vil vide?
Avatar billede x-masman Nybegynder
13. juli 2001 - 10:24 #3
>>skwat

Har du skiftet e-mail? Jeg har prøvet at maile dig!

/bolsjevik
Avatar billede cyrus Nybegynder
13. juli 2001 - 10:27 #4
tusind tak for det hurtige svar! Det er super, at man kan spørge om selv de mest elementære ting herinde på eksperten uden at folk griner af en p.gr.a. manglende viden.
Avatar billede hleth Nybegynder
13. juli 2001 - 10:29 #5
hvis der ligger W2k på den nu, så start computer management ind i adm. tools. så vælges disk management under storage, og derfra kan du selv bestemme hvordan du vil have det
Avatar billede gellertekspert Nybegynder
13. juli 2001 - 10:31 #6
Hvis folk griner, _må_ det da være pga. deres manglende viden... :-)
Avatar billede cyrus Nybegynder
13. juli 2001 - 11:24 #7
præcist
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juli 2001 - 11:27 #8
\"At vide hvad man ikke ved, er også en form for alvidhed\"
Avatar billede gellertekspert Nybegynder
13. juli 2001 - 11:33 #9
jeg ved det...