Avatar billede larsbechnygaard Nybegynder
28. september 2009 - 08:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisk start af programmer i Windows 7

Hej.

Jeg har lige installeret Windows 7 ultimate, og nu ville jeg bede Win om at starte bl.a. mi mailprogram, når jeg tænder computeren, men muligheden for at tilføje det til 'start' gruppen, kan jeg ikke finde i Win 7 Ult..

Hvordan beder jeg SÅ OS'et om, at starte mit mailprogram sammen med Windows?
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 10:06 #1
Har lige testet med den her løsning http://www.sevenforums.com/tutorials/1401-startup-programs-change.html og den ser ud ti lat virke.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 10:19 #2
dumt spørgsmål - hvilket mail program.
der er ikke mail program i win 7 ultimate.

????
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 10:27 #3
Avatar billede larsbechnygaard Nybegynder
28. september 2009 - 14:11 #4
Hej Thomasso.

det fungerer fint for mig, tak for hjælpen.
Lægger du lige et svar, så du kan få dine point?
Avatar billede larsbechnygaard Nybegynder
28. september 2009 - 14:13 #5
@ treatmenice:

Der er jo ingen, der siger, at man absolut SKAL bruge det mail-program, der følger med OS'et.. vel..?

Jeg bruger Mozilla Thunderbird, og er fremragende godt tilfreds med det!
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 14:18 #6
Svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 14:36 #7
hvorfor stiller man så spørgsmålet sådan.
det er jo ingen gætte konkurence.
det letteste er når man bruger win 7 at lave en messinger konto -og det er det.
bare ved at højreklikke på messinger har du jo mail program lige ved hånden og behøver ikke tænke på at din pc går ned med mistede mails.

det danske sprog er svært og der er vel ikke noget at sige til at de fremmede der kommer hertil undrer sig når når de hører udtrykket
de går stille med dørene - de tænker vel --lister de rundt med dørene deroppe i det lille land
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 15:13 #8
Jeg synes nu formuleringen af spørgsmålet er ret lige til. Der snakkes ikke om noget specifikt program, men bare om 'mit mailprogtam', der jo kan dække over alle tænkelige programmer som han har installeret på sin maskine :-)