Avatar billede Tifo_dk Nybegynder
27. september 2009 - 22:05 Der er 5 kommentarer

2 Forstærkere 1 sæt højtalere!

Er der nogen som kan givet et forslag til om det kan lade sig gøre ? - altså til slutte 1 sæt højtalere til 2 forskellige forstækere.. for vil gerne have en forstærker til film (der bliver tilsluttet en sub) og en forstærker (rør forstærker) til kun at spille musik...  - EVT NOGEN SOM KAN HJÆLE MED TEGNINGER SÅ JEG KAN LAVE EN DIY??

Eks: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25883&PN=0&TPN=1
Avatar billede TheBonden Novice
27. september 2009 - 22:36 #1
det kan man ikke der skal være en mekanisk afbryder på kablet melem de 2 forstærker har du ikke 2 ind gange på rør forstærkern og et line out på den filem forstærker så du kan få fx 5.1 og bruge en god forstærker til at træke fronten

det er hvis den vej du skal.

hvis du sænder pruducen og model nr på forstærkene og tuner til mig så kan jeg lave et diragram til dig over det..
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2009 - 22:40 #2
Velkommen til :)
http://www.eksperten.dk/spm/887843 - du har oprettet dette spørgsmål 2 gange, hvilket men ikke må iflg. reglerne. Her er hvad du skal gøre: http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-7
Avatar billede Tifo_dk Nybegynder
27. september 2009 - 22:54 #3
John_stigers - det ene skulle være afmeldt for snart 1 time siden.
Avatar billede Tifo_dk Nybegynder
27. september 2009 - 22:56 #4
Mine "musik" forstærker er en Yaquin VK-2100 hybrid 2*85W (har ikke rigtig andet data på den)

Og min "film" forstærker, er en almindelig Harman Kardon 3380 stereo receiver, serie nummeret kan jeg ikke lige finde.
Avatar billede gurly Praktikant
28. september 2009 - 02:37 #5
>>>>>  John_stigers - det ene skulle være afmeldt for snart 1 time siden.

Det er det så ikke blevet, du lukker det andet spørgsmål ved at gå ind og selv "ligge svar" og derefter acceptere dit ejet svar, dette giver dig også dine point tilbage.

Nu har du så "lagt svar" i den her tråd i stedet, det skulle du ikke, det er kun ham der eventuelt finder en løsning der gør det, nogen gange er der flere der ligger svar, så må du selv bestemme hvilke svar du eventuelt vil acceptere.
(du kan bare afvise dit ejet svar i denne tråd)

Måske du alligevel skulle kigge på http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-7
Ja og velkommen til  c",)