Avatar billede skkn Nybegynder
27. september 2009 - 10:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

vhs til pc

Jeg har købt AGK videograpper og har hentet seneste opdatering EzCAP108 så lyden virker.
Nu får jeg følgende fejl når jeg starter grapper:
unexpected error: Der er ikke defineret et tidsstempel for dette eksempel

Hvad går det ud på ? og hvordan løser jeg det.

Jeg kører vista
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. september 2009 - 11:22 #1
Jeg tror ikke at programmer understøtter Vista.

Du kan prøve at højreklikke på exefilen, og vælg egenskaber. Klik på faneblad kompatibilitet, og marker Kør dette program i kompatibilitetstilstand og nedenunder vælger du Windows XP (SP2) og klikker på OK.
Kør programmet igen.
Avatar billede skkn Nybegynder
27. september 2009 - 12:45 #2
Det har jeg gjort
Avatar billede skkn Nybegynder
27. september 2009 - 12:46 #3
og iflg. papirerne understøtter det vista
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. september 2009 - 13:47 #4
Hvis det er denne, står der XP: http://www.agknordic.com/new/index.php?side_id=106
Hvis det er denne står der også XP: http://www.agknordic.com/new/index.php?side_id=248

Så det er tilsyneladende ikke en af disse, men hvilken er det så ?
Avatar billede skkn Nybegynder
27. september 2009 - 14:01 #5
agk model 10195
Avatar billede skkn Nybegynder
27. september 2009 - 14:09 #6
id=106 står der både xp og vista
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. september 2009 - 14:32 #7
Du har deaktiveret antivirus program under installationen ?

Du installerede driveren inden du koblede grabberen til USB porten ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. september 2009 - 14:37 #8
Når den er installeret, og du har koblet grabberen til USB porten, går du ind i enhedshåntering, og finder USB 2861 Device der må ikke være gult markering ved den.

Når dette er i orden, installerer du ShowBiz DVD2 programmet.
Det er dette du anvender til at tilgå grabberen.

Før du kan se og høre fra grabberen, skal du i DVD2 programmet sætte USB 2861 Device som input enhed, og du skulle være klart til overførsel.
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. september 2009 - 14:41 #9
Du kan også anvende et hvilket som helst andet video authoring program, du skal blot huske at vælge den grabber som input, både som video og audio.
Avatar billede skkn Nybegynder
04. oktober 2009 - 14:39 #10
Jeg opgiver. Har prøvet alt muligt uden lyden virker. Nu har jeg installeret på en xp maskine og det kører fint. Nu skal jeg så bare finde ud af hvilket format jeg vil gemme i. AVI har jeg kørt video på 57 min og det fylder 146 gb.
Skal jeg vælge dvd eller mpeg format ?
Filen skal senere på en dvd-skive så vi kan se det på en alm dvd-afspiller
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. oktober 2009 - 11:47 #11
Der er rigtig mange redigeringsprogrammer der efterfølgende kan lave en DVD til afspilning på en almindelig afspiller.
Nero 8 og Nero 9 har også Nero Vision, som kan det samme.
Avatar billede justrace Novice
06. oktober 2009 - 21:04 #12
Har du ikke en harddiskoptager?
Avatar billede skkn Nybegynder
06. oktober 2009 - 22:14 #13
no
Avatar billede justrace Novice
07. oktober 2009 - 03:03 #14
Hm, det havde ellers været den optimale måde, at sætte VHS'en til sådan en, og optage/Kopiere dine film. Bagefter kan man så brænde dem ud på DVD, og lægge dem over på sin pc til redigering.
Avatar billede skkn Nybegynder
17. maj 2011 - 19:24 #15
lukket