Avatar billede Jonalist Nybegynder
26. september 2009 - 22:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

VMware

Gad vide hvem der skal have mine 100 points nå ja den der kan hjælpe mig, med at finde VM(virtual machine) fordi VMware har brug for et eller andet med VM helst med screen shots tak
Avatar billede swiatecki Novice
27. september 2009 - 04:02 #1
Det bliver du sq nok lige nød til at uddybe lidt mere, overstående giver ikke rigtig mening
Avatar billede Jonalist Nybegynder
27. september 2009 - 08:26 #2
jeg spørger bare om hvor VM(Virtual Mahcine)
Avatar billede swiatecki Novice
27. september 2009 - 11:18 #3
"jeg spørger bare om hvor VM(Virtual Mahcine)" - sætningen giver ikke mening, det havde den gjort hvis den hed fx.

"jeg spørger bare om hvor VM(Virtual Mahcine) er henne"
"jeg spørger bare om hvor VM(Virtual Mahcine) kan donwloades"
"jeg spørger bare om hvor VM(Virtual Mahcine) bruges"
Avatar billede Jonalist Nybegynder
28. september 2009 - 18:19 #4
den kan ikke downloades så jeg spørger om hvor den er henne nu håber jeg det giver mening
Avatar billede swiatecki Novice
28. september 2009 - 18:54 #5
Er ikke sikker på du har forstået princippet bag det her.

Prøv at forklar hvad du har gjort, hvad du vil opnå og hvad problemet er.

(og sæt evt. nogle kommaer eller punktummer)

Nicholas
Avatar billede Jonalist Nybegynder
29. september 2009 - 17:55 #6
jeg har downloaded et program der hedder VMware, og det program kan gøre så jeg kan bruge widows på mac, problemet er at det har brug for at jeg ved hvor VM(virtual machine) er så jeg spørger om hvor VM(virtual machine) er placeret på en mac
Avatar billede swiatecki Novice
29. september 2009 - 21:59 #7
Altså..

VMware er et program der rigtig nok lader dig gøre andre operativtivystem, fx. windows, på en Mac.

Jeg antager du har installeret VMware og når du så starter programmet, ja så skal du vælge en virtuel maskine du vil køre.

Virtuelle Maskiner(VM) følger ikke med programmet, den/m skal du selv lave. Gå op i menuen og vælg new, og så skal du bare følge guiden og så vælge hvor din windows-installations CD eller image definder sig - så booter du op og installerer windows som normalt
Avatar billede Jonalist Nybegynder
03. oktober 2009 - 17:50 #8
tak tak mange tak ^_^