Avatar billede -kenner- Nybegynder
26. september 2009 - 14:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Indlæse ny licenskode i en eksisterende C5 Light

Hej eksperter,

Min virksomhed har skiftet navn, og derfor har jeg rekvireret en ny licens til C5 Light med det nye firmanavn. Mit spørgsmål er så: Hvordan indlæser jeg dem?

Jeg har fået følgende at vide i den e-mail jeg modtog: Generelt / Adgangskontrol / Koder vælg lokal menu /
Indlæs koder

Men når jeg vælger "Generelt" har jeg kun mulighed for at vælge "Dagligt", "Kartotek", "Periodisk", "Rapporter" eller "Tilpasning". Der er altså ingen mappe der hedder "Adgangskontrol"?

Mvh Kenneth
Avatar billede mariaf Juniormester
26. september 2009 - 17:47 #1
Generelt/tilpasning - adgangskontrol - koder.
Avatar billede -kenner- Nybegynder
26. september 2009 - 23:08 #2
Under Tilpasning har jeg ikke noget der hedder adgangskontrol, men kun "Klasse imp. /eksp. def." og "Brugerkonfiguration".
Avatar billede mariaf Juniormester
26. september 2009 - 23:39 #3
Skift brugertype under Generelt/daglig til Supervisor
Avatar billede -kenner- Nybegynder
29. september 2009 - 10:53 #4
Til alle der måtte ønske at bruge C5 Light på Mac så indlæser mad sin licens ved lige at indstallere licensen på en PC, og flytte to .sys filer der hedder codes og direct.