Avatar billede kroer Nybegynder
26. september 2009 - 11:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af trådløst internet

Hej eksperter,

Jeg sidder med et netkort der hedder "Sweex 802.11g 54mbps Wireless LAN PCI"

Jeg har en driver, men den hjælper ikke så meget, når jeg har indstalleret den, siger den "card unplugged"

Er der nogen der kender et sted at hente driver til sådan et problem, eller er der noget jeg har overset? Det er en WinXP.
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. september 2009 - 11:54 #1
De skal normalt køre installationsprogrammet først, inden du slukker for maskinen og sætter netkortet i. Har du gjort det ?
Avatar billede kroer Nybegynder
26. september 2009 - 11:58 #2
Det du siger er at jeg skal åbne kabinettet og tage netkortet ud, og så indstallere driveren, og så sætte netkortet i igen?

Nej, sådan gjorde jeg ikke, er lige startet på ny med computeren. Så alt skal geninstalleres.
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. september 2009 - 11:58 #3
Avatar billede kroer Nybegynder
26. september 2009 - 12:01 #4
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. september 2009 - 12:04 #5
Ok, så skal kortet være i maskinen når driveren installeres.

Får du "har fundet ny hardware" frem ?
Avatar billede kroer Nybegynder
26. september 2009 - 12:15 #6
Der popper ikke noget op, og jeg har prøvet at installere driveren, og den er der, det var den samme som jeg havde før jeg rebootede min computer. Der virkede det helt fint.
Avatar billede kroer Nybegynder
26. september 2009 - 12:17 #7
Altså, før jeg rebootede min computer funkede det hele. Men nu som sagt kommer den op med programmet "Wireless Client Configuration Utility" Og siger i status "Card Unplugged"
Avatar billede kroer Nybegynder
26. september 2009 - 12:37 #8
Heeej, så fandt jeg ud af det!! Skal der deles nogle point ud, så kom med et svar ;)
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. september 2009 - 12:39 #9
Og løsning var ?
Avatar billede kroer Nybegynder
01. august 2010 - 16:39 #10
...