Avatar billede gleped Nybegynder
26. september 2009 - 11:00 Der er 5 kommentarer

Hjemmeside - HJÆLP

Hej udviklere...
Jeg har et problem som jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med..
Jeg er i den situation at jeg har lavet en hjemmeside hvor jeg har fået hjælp til noget asp da jeg ikke er særlig god til det, og har derfor lavet så man kan logge ind og oprette billedalbums og nyheder.. Det jeg mangler at at få lavet et billed galleri som kan vise disse billeder, samt en kalender hvor man skal kunne oprette "events" for hver dag, samt vise de 5 næste events..

Nogen der er interesserede i af hjælpe, og en evt ca pris?
Avatar billede bmpi Nybegynder
26. september 2009 - 13:21 #1
Ikke for noget, men ville det ikke være bedre at bruge et CMS som har sådan noget som login, nyheder og galleri som standardfunktionalitet, du bare kan klikke på?

Men angående kalender kan du jo bare bruge Google Calendar, hvor du også bare henter en lille kode fra, som du kan lægge ind på din hjemmeside, så kalenderen er tilgængelig der.

Det samme mener jeg i øvrigt også du kan med Picasa Web Almbums.
Avatar billede cpufan Juniormester
26. september 2009 - 15:12 #2
Du er meget velkommen til at skrive til mig på info@icode.dk med mere uddybende information.
Så skal jeg komme med et overslag.
Avatar billede daxiez Nybegynder
01. oktober 2009 - 21:33 #3
Hvis du ikke har fået løst din opgave, er du velkommen til at skrive til aopgaver@gmail.com så giver jeg dig også et overslag.
Avatar billede hoeks Nybegynder
02. oktober 2009 - 23:12 #4
kontakt mig på rasmus[at]hoeks.dk
Avatar billede bomas Nybegynder
05. december 2009 - 06:24 #5
Du er velkommen til at kontakte mig.

www.bomas.dk