Avatar billede kim1234 Nybegynder
24. september 2009 - 14:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VGA til TV converter

Hejsa

Jeg her lige købt en bærbar som ikke s-video eller som ikke kan tilkobles en
docking station. Og vi bruger s-video og kan ikke undvære det.

Så vi leder efter en VGA til TV converter som virker ordenligt!

Kan I hjælpe??

Jeg har selv fundet denne:
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/vga_kabel/vga_converter/vga_til_tv_converter_vga_til_pal_scart_949_da.html

Men jeg ved ikke om den virker særligt godt, så derfor har jeg ikke lyst til
at smide 400 kr + porto efter den uden at have snakket med jer først :-)

Så......
1. Virker denne model ordenligt?
2. Findes der evt. noget billigere jeg kan prøve??
Avatar billede kim1234 Nybegynder
27. september 2009 - 19:28 #1
lukkes nu
Avatar billede regurger Nybegynder
27. september 2009 - 22:17 #2
Hej... jeg står i nogenlunde samme situation og har overvejet samme produkt. Endte du med at købe den?