Avatar billede skildpadden Nybegynder
23. september 2009 - 19:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Siden fungerer perfekt i Safari, men fungerer ikke i IE

Er der nogen som kan hjælpe mig med hvorfor i alverden siden http://testarea.dinretshjaelp.dk/find_advokatvagt.asp fungerer super i Safari, men overhovedet ikke i IE?

I Safari fungerer imagemap fint, men overhovedet ikke i IE. Ej heller de tre bokse til højre kan man klikke på i IE, men godt i Safari.
Avatar billede bonogo Nybegynder
23. september 2009 - 19:37 #1
Kan det skyldes at du har opdateret din internet Explorer til version 8?
Avatar billede mall Nybegynder
23. september 2009 - 19:37 #2
Jeg kan ikke gennemskue hvorfor du ikke skulle kunne trykke på de links der er.. Men prøv at fjerne din baggrund: bg_3.png, og se om det har nogen effekt.. Det kunne hos mig godt virke som om at det er den, og den dertilhørende css, som ødelægger det..

Derudover, så bliver jeg svimmel af at se på din titel, og kortet.. De er alt for uskarpe til mig..
Avatar billede bonogo Nybegynder
23. september 2009 - 19:38 #3
Synes der er rigtig mange sider der ikke vises korrekt i IE 8
Avatar billede nissen2630 Novice
23. september 2009 - 19:39 #4
Det kan ikke være pga. IE8 da den heller ikke virker i IE 6 og 7.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
23. september 2009 - 19:43 #5
mall: Er i gang med at ordne det med at det hele er uskarpt... det opdagede jeg først da jeg skulle prøve siden i IE (Windows). Siden er lavet på Mac og i Safari står alt skarpt.

Jeg tror også det har noget med den css at gøre.

Vender tilbage når jeg ved mere... kunne jo at jeg var heldig og en eller anden lige kunne se hvor problemet lå :)
Avatar billede haverslev Novice
23. september 2009 - 19:48 #6
Prøv lige at gå i IE - Funktioner og Internetindstillinger og slet midlertidige internetfiler og cookies
Avatar billede skildpadden Nybegynder
23. september 2009 - 19:50 #7
Fandt problemet css'en. Hvis jeg fjerner "filter" fungerer alt fint.

Er det teksten stadig uskarp hos jer?
Avatar billede mall Nybegynder
23. september 2009 - 19:53 #8
Teksten er stadig uskarp hos mig ja..
Avatar billede nissen2630 Novice
23. september 2009 - 19:53 #9
I FF 3 , FF 3.5 , IE 7, IE8 , Crome,Opera og Safari.. Under XP og win7 er teksten på landkortet nærmest ulæseligt
Avatar billede skildpadden Nybegynder
23. september 2009 - 19:59 #10
nissen2630: Hvordan ser det ud med teksten øverst "Nedenfor kan du finde frem til information... bla. bla. bla." ?

Teksten på selve landkortet er jeg opmærksom på... det er med på listen over To-Do's
Avatar billede zips Juniormester
23. september 2009 - 20:32 #11
Sæt også dette http://homepage.ntlworld.com/bobosola/ eller en anden png fix på din To-Do liste, så dem med IE6 også får en flot side at se på :-)
Avatar billede nissen2630 Novice
23. september 2009 - 20:39 #12
IE6 kan jeg ikke se baggrunden..Den er bare lysgrå

Resten af dem har gråsort baggrund og står klat og tydeligt
Avatar billede nissen2630 Novice
23. september 2009 - 20:40 #13
Dårligt skrevet :-)

I IE6 kan jeg ikke læse teksten. Der er en lys grå baggrund.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
06. november 2010 - 22:37 #14
Tak.. Dem som ønsker point bedes lægge et svar.
Avatar billede nissen2630 Novice
07. november 2010 - 09:07 #15
Der kommer et her