Avatar billede susalapi Nybegynder
22. september 2009 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Fejl i modtaget mail (klokkeslet)

Hej,

Min indbakke er sorteret sådan, at nyeste mails står nederst. Når jeg har sendt en mail, jeg afventer svar på, flytter jeg den fra "sendt post" til "indbakken". Nu er der på det seneste begyndt at komme mails i indbakken, som er ældre (klokkeslet), end dem, jeg har afsendt og flyttet, men som kommer i indbakken før, dem jeg har flyttet - hvad går der lige galt ? Uret står rigtig nok i kontrolpanelet.

Vh Susanne
Avatar billede Locodk Nybegynder
22. september 2009 - 11:40 #1
Hej Susanne.

Gælder det for alle mails eller fra én bestemt kontaktperson?

Hvis det kun er ved en skal du være opmærksom på at tidsforskelle måske kan have en indflydelse(jeg mener at timestampet kommer fra afsenderes mailserver - jeg er dog ikke 100% sikker)

/Jesper
Avatar billede susalapi Nybegynder
22. september 2009 - 11:47 #2
Hej Jesper,
Tak for dit svar.
Det er ikke kun fra én bestemt person - jeg kan ikke finde noget system i det.
Vh Susanne
Avatar billede justrace Novice
22. september 2009 - 11:54 #3
Det kan godt passe, da jeg for et stykke tid siden mailede med en, hvor alle hans svar blev modtaget før han sendte dem. :)

Jeg kunne eks. modtage en mail klokken 15, og klokkeslettet i indbakken klokken 0:00, altså 15 timer før han sender den.

Lidt noget skidt hvis jeg skulle forklare chefen jeg ikke havde modtaget svar endnu, og senere sagde at nu var den kommet, og han så ville have dok. på hvornår jeg havde modtaget den. I starten virkede han som om han tænkte " Helt ærligt, hvor dum tror han jeg er", og kiggede lettere overbærende hen over brillerne, samtidig med at jeg bare stod og prøvede at virke overbevisende, selvom jeg godt kunne se hvordan det så ud, set fra hans side af skrivebordet. *GG*