Avatar billede nimaha Nybegynder
22. september 2009 - 10:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 upgrade til Vista home premium computer

Hej alle sammen.

Jeg har lige for nyligt købt en acer bærbar hvor der hvor et tilbud, hvor jeg for ca. 100 kr kunne købe en windows 7 upgrade når den udkommer.

Mit spørgsmål er så.. Er der nogen er jer der ved om min computer bliver opgraderet til windows 7 uden af formatere min computer eller bliver alt formateret?

Vil nemlig helst undgå at formatere min computer.

Mange tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2009 - 10:22 #1
Det vil være muligt for dig at opdatere til Windows 7 uden at formatere, men kun hvis du bruger Windows Vista.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2009 - 10:25 #2
En lille sidebemærkning:
Det er også muligt at lave en ren installation med opgraderingsversionen. Dog kræves det et Vista er installeret, da installationen vil søge efter et OS der kan opgraderes.

Blot info, og så har kimsey0 helt ret :)
Avatar billede nimaha Nybegynder
22. september 2009 - 10:46 #3
altså jo.. der er jo installeret vista på den lige nu og har brugt den i ca. en måned..
Avatar billede nimaha Nybegynder
22. september 2009 - 10:47 #4
men tak for svaret:)
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2009 - 13:17 #5
er der nogen der har prøvet med vista i det ene drev og win 7 i det andet.(altså en dvd i hvert drev)
det triks kunne man gøre før i tiden uden at have styresystemet installeret. så kunne man installere opdateringen uden den lange vej????

driverne i vista og win7 er stort set det samme undtaget er 64 bit versionen
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2009 - 19:35 #6
Smart trick, hvis det altså virker :)
Har desværre ikke lige en Win7 opgraderingsdisk, men vil bruge det når jeg får fingre i en.