Avatar billede serverservice Praktikant
19. september 2009 - 19:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mindre Flash editor - findes der et ok program til mindre pris end adobe ?

Hej jeg søger en mindre flash editor - jeg skal bare kunne lave nogle simple flash - med billed overgang og fading og er ikke grafiker.
Så mit behov er kun til at lave eller ændre små flash animationer

Det er ok med betalings program , men synes adobe flash er lidt pebret og jeg har ikke behov det alligevel da jeg anvender grafikere til de bedre flash animationer.

Men jeg har 4 billeder som jeg gerne vil lægge ind i et swf fil som bare skal afspille dem med lidt fading ...

I kan se hvad jeg har lavet på www.islandsgade.dk , men det er et demo program med reklame og det vil jeg ikke se på...

på forhånd tak ...Dennis Syrak
Avatar billede serverservice Praktikant
19. september 2009 - 19:09 #1
Jeg syns også at de 6325,- er en ret pebret pris for adobe flash..
Avatar billede mall Nybegynder
19. september 2009 - 19:21 #2
Download Flash CS4 i en prøve version..
Avatar billede serverservice Praktikant
19. september 2009 - 19:47 #3
Ja det er jeg igang med , men den udløber og så skal jeg bruge noget andet...
Avatar billede mall Nybegynder
19. september 2009 - 19:53 #4
Ahh, tænkte at det kun var til engangs brug.. Men, jeg ved der er et gratis program, jeg kan bare ikke huske hvad det hedder :(
Avatar billede serverservice Praktikant
19. september 2009 - 20:01 #5
Der er nogle her der anbefaler wink og Sothink SWF Quicker http://www.experts-exchange.com/Web/WebDevSoftware/Flash/Q_20959484.html

Nogle som kan anbefale noget ?
Avatar billede serverservice Praktikant
19. september 2009 - 20:14 #6
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2009 - 21:52 #7
http://lmgtfy.com/?q=flash+slideshow
Altid et godt sted at starte. :)
Avatar billede serverservice Praktikant
19. september 2009 - 23:45 #8
ja som du kan læse har jeg allerede fundet flere og jeg kan godt finde ud af at søge på google - er der noget du/I kan anbefale og har erfraing med så sig til ... ?

MVH Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
20. september 2009 - 11:32 #9
Nå men det eneste der kan noget der minder om adobe er Sothink SWF så det bliver den hvis der ikke er andre I kan anbefale ?
Avatar billede serverservice Praktikant
20. september 2009 - 13:58 #10
Jeg har købt sothing swf quicker og I kan se resulatet på www.islandsgade.dk ... tak for interessen ..Dennis
Avatar billede jernrosen Nybegynder
20. september 2009 - 15:00 #11
Godt at se du fandt en god billig løsning *S*

Jeg har lige et spørgsmål til jeres hjemmeside :
Hvad er meningen med det underlige afrundede billede nederst i venste hjørne ?
Avatar billede jernrosen Nybegynder
20. september 2009 - 15:01 #12
venste=venstre
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2009 - 18:32 #13
Det blev jo et ganske godt resultat.
Samme spørgsmål som jernrosen, og så ville det nok også se pænt ud, hvis baggrunden var stor nok til at fylde hele indholdstabellen ud.
Avatar billede serverservice Praktikant
21. september 2009 - 11:35 #14
Kimsey - "Samme spørgsmål som jernrosen, og så ville det nok også se pænt ud, hvis baggrunden var stor nok til at fylde hele indholdstabellen ud".
har du et screenshot ..så jeg kan se hvad du mener - hos mig ser det ok ud i 1024x768

Det billede af blomsten på baggrunden er bare til pynt , ,men det ser ikke ok ud ?
Avatar billede serverservice Praktikant
21. september 2009 - 12:07 #15
Jeg er meget tilfreds med prorammet. Det har et par indbyggede tamplates der gør det nemt at lave flash og man kan redigere sine layers på samme måde som i Adobe - men adobe kan sikkert meget mere , men hvad det er godt nok til mit behov.

Jeg har også et par grafikere som hjælper mig med de professionelle designs - der kommer andet banner som laves af den grafiker jeg plejer at anvende... Tak for input

Jeg har fjernet det billede nederst til venstre og skaleret min indholds baggrund ...
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2009 - 10:11 #16
Flot :)
Avatar billede serverservice Praktikant
22. september 2009 - 11:23 #17
Tak ... og tak for tips