Avatar billede pss1 Nybegynder
17. september 2009 - 17:03 Der er 1 løsning

Hjælp til kodning af betaling

Jeg søger hjælp til en færdig hjemmeside, dog mangler der en betalingsmetode, jeg har:

1. betalingssystem ved danhost
2. er klar til at lave indløsningsaftale med PBS

Der skal kun sælges to varer, nemlig:

1-5 ugers kursus og seks ugers kursusmoduler.

Det skal være sådan at man kan vælge mellem at få tilsendt girokort eller betale online med dankort eller visa og mastercard.

Er der en der kan hjælpe (mod betaling)med at lave en sådan betalingsmåde, så det er let og overskueligt for kunden, så send mig en mail pssxbbsyd.dk (husk lav x om til @

med venlig hilsen

Poul
Avatar billede pss1 Nybegynder
18. september 2009 - 14:15 #1
Så er problemt løst, tak for de mange mails. Hvordan er det nu lige man giver point?