Avatar billede jens_32 Nybegynder
17. september 2009 - 15:12 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Integration til Microsoft Outlook

Nogen der kender noget til ovenstående?

Kan noget fra ComApi bruges eller er det noget med csv filer frem og tilbage?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. september 2009 - 15:52 #1
Integration i hvilken forstand?

Hvad vil du integrere? En komponent ind i Outlook, eller vil du bruge Outlooks funktionalitet?
Avatar billede jens_32 Nybegynder
17. september 2009 - 16:39 #2
Jeg skal kunne hente Opgaver fra MS Outlook og oprette dem som ordrer i C5.

Jeg skal ligeledes kunne aflevere ordrer fra C5, der oprettes som Opgaver i MS Outlook.
Avatar billede illemann Novice
17. september 2009 - 17:54 #3
Jeg er ved at undersøge muligheden for at synkronisere mellem Outlook/exchange og C5 på SQL.
Har fundet en program der hedder MX Sync som kan det med SQL og exchange, men hører da gerne hvis der er andre muligheder.
Avatar billede mariaf Juniormester
17. september 2009 - 21:37 #4
Der er en forhandler, der har lavet noget, men om det helt præcis dækker behovet ved jeg ikke.
Avatar billede up2nogood Nybegynder
18. september 2009 - 09:13 #5
Den XAC fra Broholm IT jeg har beskrevet under http://www.eksperten.dk/spm/885958 kan tilgå COM API'en til Outlook.
Så kan det lade sig gøre fra VB C# eller lignende, så kan det også lade sig gøre fra C5 via XAC'en.
Avatar billede jens_32 Nybegynder
18. september 2009 - 09:30 #6
Tak for inputs. Nogen der vil have point?
Avatar billede up2nogood Nybegynder
18. september 2009 - 09:48 #7
Vi kan da smide svar, så kan du fordele. :)
Avatar billede Jesper22 Nybegynder
14. oktober 2009 - 12:39 #8
Hej Jens,

Hos IT-Effect har vi en færdig løsning hvor du både kan tidsregistrere via Outlook og oprette nye ordre - direkte i C5 Projekt.

Lad mig høre fra dig, hvis det matcher det som du søger.