Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
14. september 2009 - 15:34 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Mærkeligt problem i IE 8

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med dette irriterende problem...
Når jeg skifter mellem forskellige internet-sider...eller bare klikker inden for den samme side....så bliver skærmbilledet mindre og mindre for hvert klik...dvs. billedet "kryber" langsomt opad for hvert klik (der bliver bare hvidt forneden).
Til sidst er er kun en smal stribe med selve siden tibage..
Jeg har bemærket, at hvis jeg minimerer siden og derefter maximerer den igen...så løses problemet...desværre kun til næste gang jeg igen klikker videre...
Kan man forstå, hvad jeg mener??...Eller lyder det fuldstændigt åndssvagt??
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
15. september 2009 - 10:48 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2009 - 14:17 #2
tfswebguy >> Tror ikke der er noget mystisk i at to har problemet lige nu, spørgsmålet har været oppe herinde flere gange.
Jeg har dog endnu ikke set en løsning, men jeg kan have overset den.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2009 - 14:26 #3
Kingbeezz >> Bruger du AVG-Free som antivirus program?
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
15. september 2009 - 14:50 #4
Ja...jeg bruger AVG, men det har dog aldrig før lavet noget som dette...
Det er sket inden for den sidste uges tid...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2009 - 15:02 #5
Tror måske det er AVG som er problemet: http://www.eksperten.dk/spm/884458

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
16. september 2009 - 07:01 #6
Tak for linket, vejmand...
Jeg prøver det!!

Også tak for tippet med "kommentar" i stedet for svar.
Det anede jeg ikke noget om. Det er første gang, jeg
besøger denne side...men nu ved jeg det ;-)
Avatar billede JESPER-BERNHARDT Nybegynder
23. september 2009 - 19:47 #7
Hej alle.

Jeg kan se spørgsmålet er nogle dage gammelt så måske har du fået en løsning. Men...

På XP virker følgende:

gå i "kontrolpanel"
gå i "tilføj eller fjern programmer"
gå i "regiger eller fjern programmer"... vent til listen er klar
Scrol ned til "Google Toolbar".
Tryk på fjern - vent til systemet er helt færdigt.
Genstart.

Problemet er dukket op på flere af vores maskiner efter brug af "translate" i Google Toolbar, men ovenstående har også fungeret.

VH Jesper Bernhardt
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
24. september 2009 - 08:19 #8
Hej Jesper..
Mange tak for dit svar.
Nej, jeg havde ikke fået løst problemet. Det nærmeste, jeg var kommet var at trykke F11 to gange, men det var jo ligesom at tisse bukserne ;-)

Jeg vil straks prøve dit forslag

Mvh
Kurt
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
24. september 2009 - 08:48 #9
YES...det virkede..
Tusind tak for hjælpen ;-)
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
09. oktober 2009 - 09:40 #10
Husk at godkende svar