Avatar billede Slettet bruger
14. september 2009 - 08:28 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Webhotel lukket min konto!

Kære alle.

Jeg vil gerne sætte fokus på UniHosting.net - men IKKE!!! i et godt lys.

De har opsagt mit konto UDEN varsel, og slettet alt, blot fordi jeg ikke længere ville arbejde for Gamingserver.dk, som de også ejer. Der står intet i deres betingelser, som indikere at de må opsige mig, fordi jeg ikke arbejder der mere.

Nu klagede jeg; står der på forbruger.dk at jeg skal. Så nu vil jeg gerne videre - Hvordan?

Her da jeg kontaktede ejeren, så ændrede han pludseligt betingelsen på gamingserver.dk, at man stadig skulle forblive supporter på gamingserver.dk, fordi at bibeholde sit webhotel. Det er da ikke lovligt, vel? Jeg har jo indgået en bindende aftale med UniHosting.net.
Men heldigvis har jeg screenshots der beviser denne ændring. Jeg har endda stadig også fakturaen og velkomstmailen.

Mange tak. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2009 - 18:52 #1
Lukketid?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2009 - 18:57 #2
Ja.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2009 - 19:06 #3
hmmm... ok... hahahhaa;)

(du skriver bare ok, men lukker ikke - lidt sjovt ;))
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2009 - 19:11 #4
Kom til at skrive den som en kommentar. :D
Avatar billede tasty Nybegynder
04. oktober 2009 - 18:17 #5
Så du fik en service fra dem fordi du arbejde for dem! og så arbejder du ikke mere for dem og så forventer stadig og få gratis ting fra dem?
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 21:53 #6
Du forstår ikke problemet? Det hele gik korrekt til; krydse af i en boks til at jeg binder mig til Unihostings.net's service, men i deres betingelser står der intet om at hvis man ikke længere gider være ved GamingServer.dk, så må de uden varsel lukke ens side.

Forstår du nu?
Avatar billede tasty Nybegynder
05. oktober 2009 - 10:05 #7
Nej ikke helt.

Hvis du får firma tlf fra dit job (som webhotel fra gamingserver) så skal du jo også levere den tilbage når du ikke arbejder der mere!

Eller er det mig der er forkert på den?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2009 - 16:18 #8
Gamingserver.dk stilte et webhotel i et år - gratis - til dem som gerne ville arbejde ved dem. Gamingserver.dk og unihosting.net er to forskellige virksomheder. Forstår du så nu?
Avatar billede tasty Nybegynder
14. oktober 2009 - 08:06 #9
Nej kan stadig ikke se det! de ejes jo af samme firma.

Du har jo fået webhotel så længe du yder en service fra dem, og de bruger den service igennem deres webhotel produkter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2009 - 11:08 #10
Må sige at jeg er enig med tasty....
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2009 - 20:48 #11
Problemet var at da jeg startede og SLUTTEDE!!! Stod der intet om servicen var tilrådighed så længe jeg stadig var der - men en uges tid efter jeg stoppede, så ændrede han det hele til det.
Avatar billede ejay Novice
16. november 2009 - 19:06 #12
Vil gerne se det screenshot hvor der står du får webhotel i 1 år fra Gamingserver.dk når du er supporter hos dem.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2009 - 19:15 #13
http://web.kypto.dk/gamingserver/ - slå dig løs. :)
Grunden til at der på indbetalingen står 0 kr, er fordi jeg skulle bruge en kode fra ham.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2009 - 19:18 #14
Tasty, jeg forstår godt hvad du siger, og er helt enig. Men her er der blevet lovet webhotel i et år, så står man sku' ved det. Hvis min arbejdsgiver siger/at jeg ved mit kryds siger ja til det, at jeg har den i et år, så er den min i et år - om jeg arbejder der eller ej. Man har en forpligtelse til at overholde det man lover ud af.

Da jeg trykker godkend, så trykker jeg godkend til et webhotel i et år. Ikke at de bare må skrotte mit webhotel når det passer dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2009 - 20:01 #15
Jeg kan ikke ud fra alt ovenstående se om du har prøvet at indgå en aftale vedr. en pris for at få din konto genåbnet????
Avatar billede ejay Novice
29. november 2009 - 22:00 #16
Som skrevet? så længe man yder et arbejde for det firma så har man (fri mobil) webhotel... ? når man ikke arbejder der mere så er det altså slut?

nåå ja havde lige glemt at firma jo skal betale (mobil) resten af ens liv, ja for jeg har jo arbejdet der?

Gider i lige?
Avatar billede ejay Novice
29. november 2009 - 22:03 #17
Er der ikke, fik kun trusler om advokat osv... ?
Avatar billede ejay Novice
29. november 2009 - 22:04 #18
Det skal så lige siges, at han har truet flere gange men har aldrig hørt fra en advokat.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2009 - 23:35 #19
Kan så også se at han har slettet den del hvor han truer med "skal jeg kigge forbi dig", hvor jeg svarede at det måtte han da gerne. Men den del er slettet i den support tråd ovenfor.

John Stigers, nej, jeg har ikke prøvet at forhandle en pris. Det er vel en bindende juridisk kontrakt, ikke? Jeg overholdte sådan set alle UniHostings betingelser.

Advokater står lidt dyrt, i sådan en simpel sag som denne, David/Ejay.
Avatar billede ejay Novice
30. november 2009 - 00:14 #20
Hvis du mener du har en sag så gå vidre med den? ganske simpelt.