Avatar billede naxos Nybegynder
10. september 2009 - 22:21 Der er 2 kommentarer

Mangler dele af Microsoft Windows SDK

Hej

Jeg har en win xp SP3. Jeg har nogle ting jeg skal have lavet der kræver noget af Microsoft Windows SDK. Pt har jeg version 6.0a indeholdende en bin, Bootstrapper og FXCop mappe. Det skal lige sige at jeg har Visual Studio 2008 og .net 3.5SP1 installeret.
PRoblemet er nu at det jeg anvender kræver der f.eks. lib mappe og nogle andre og derfor mangler jeg noget til mit Windows SDK, er der nogen der ved hvor og hvilken installation jeg skal anvende for at få det på plads?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2009 - 02:21 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
02. november 2009 - 02:46 #2
OK ?