Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
10. september 2009 - 13:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hjælp med at lave en webshop

Hej alle eksperter

Jeg ville lave en webshop allá det de har på

http://www.bedst-billigst.dk/tilbudsberegning.php?groupid=&itemtype=

Også man køber det over nettet :)
Avatar billede kodak Mester
10. september 2009 - 17:06 #1
Har du nogen erfaring i photoshop?
Så har du muligheden forat hende en komplet web shop her
http://www.oscommerce.com/solutions/downloads

Der gør blot at du skal kunne designe dit eget look.
Lave dit eget tema.

Zip fil indeholder:
Hele webshop systemet lige til at uploade på server med MySQL
Og en manual on installation og redigerings forslag.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
10. september 2009 - 17:22 #2
skal jeg tage:

1) osCommerce Online Merchant v2.2 Release Candidate 2a

eller

2) osCommerce Online Merchant v3.0 Alpha 5

kodak ?
Avatar billede kodak Mester
10. september 2009 - 18:03 #3
Avatar billede it-michael Nybegynder
11. september 2009 - 11:33 #4
Hej Jensen the best

Vi kan lave din webshop, enten i Mangento,OSCommerce eller ZenCart, vi foretrtækker den sidste da templeterne er lidt mere implementer bare en i de andre systemer.

Som en anden komentator nævnte så bør du designe dine egen butik da den besked du ønsker at sende er vigtig for kundens oplevelse af side.

Vi koder kun, så kodningen kan vi løse sikkert og nemt, vores garenti er at shopen implementerer, kører og ikke mindst fungerer 100% som vi blev enige om.

Kvalitet og sikkerehed er vores mål.

jeg kan kontaktes på

Hilsen Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net
www.thaiitdevelopment.co.th
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
11. september 2009 - 14:18 #5
Kodak er det alle siderne der bliver til en webshop eller skal man vælge sider der skal blive til en webshop ????
Avatar billede kodak Mester
11. september 2009 - 22:11 #6
Det er bare hele mappen "catalog" der skal uploades.
når den er uploadet til serveren går du ind på
http://dinside.dk/catalog/install

Så kommer der nogle felter der skal udfyldes med dine oplysninger
så som :
Mail
MySQL server info
Sidens navn
m.m.
og når den er færdig har du en webshop på
http://dinside.dk/catalog
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
11. september 2009 - 23:34 #7
Okay godt, for troede lige det var alle siderne der blev til en webshop for så gad jeg ikke gøre det :)

Men ser lige om det virker før jeg giver dig nogle point :D
Avatar billede infospray Nybegynder
22. september 2009 - 21:00 #8
Hejsa

Vi kan levere en komple køreklar webshop bygget på Magento til kun 9.995,- (inkl. hosting og betalingsgateway første år).

Se evt. mere på http://getashop.dk
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
22. september 2009 - 21:21 #9
Jeg laver det selv. Ligesom kodak siger.

Ellers tak, men det er lidt dyrt ! :S
Avatar billede infospray Nybegynder
22. september 2009 - 21:48 #10
Helt fint, men lidt dyrt er det nu ikke :)

Hosting og betalingsgateway første år hos Magentohotel.dk koster 2.000,- så det man betaler for vores produkt er reelt "kun" 8.000,-

Dette inkluderer unikt design, flere design iterationer, implementering af design og opsætning af hele shoppen (herunder betalingsgateway). Vi bruger typisk mere end 25 timer alene på designet og oven i dette kommer så også udviklertimerne.

Så at sige at 9.995,- er lidt dyrt ved jeg nu ikke om jeg vil kalde det :)

(prisen kan kun lade sig gøre fordi vi outsourcer, skulle det løses i Danmark ville timeprisen på denne slags opgaver være 850).

Pøj pøj med projektet..
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
23. september 2009 - 07:37 #11
Det eneste jeg mangler for at komme igang er en pris beregner, vis der er nogle der kan hjælpe mig? så kig inde under min profil :)