Avatar billede madskr Nybegynder
12. juli 2001 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problem med nyhedsgrupe

jeg kan ikke se indlæg fra før den 02.07 på tele.internet.adsl hvordan kan det være, er det noget med at tdc har skiftet nyhedsserver, jeg har abomant hos tdc
Avatar billede madskr Nybegynder
12. juli 2001 - 17:20 #1
ups..forkert formuleret, jeg kan kun se indslag fra før den 02,07, altså kun gamle indslag og ikke nye, som en ven siger er der:)

sådan var det vist:)
undskyld fejlen
Avatar billede mayntzhusen Nybegynder
12. juli 2001 - 19:00 #2
prøv news.tele.dk eller test.news.tele.dk
Avatar billede madskr Nybegynder
12. juli 2001 - 19:03 #3
problemet er klaret nu, ved at vælge egenskaber til nyhedskontoen og så nulstille den.

men ellers tak for hjælpen

selve kontoen skulle også slettes og oprettes igen