Avatar billede thecelt Nybegynder
08. september 2009 - 10:17 Der er 1 kommentar

Beholder naturlige skygge ved fritlægning

Hej,

Jeg står og skal fritlægge et billede som er taget på en grå baggrund, og jeg skal naturligvis have fjernet alt det grå. Der er flere elementer på billedet: fx. en printer, en computerskærm, en mus etc. På disse elementer er der de oprindelige skygger da billedet blev taget.

Spørgsmålet er hvordan jeg beholder disse skygger ved en fritlægning?

Jeg plejer at bruger penneværktøjet til fritlægning, men her skærer jeg jo skyggerne 'af'
Avatar billede lolman Nybegynder
10. september 2009 - 21:29 #1
Aner det ikke..

Men måske kan du skære ting og skygge ud og så lave en selection af skyggen og skrue på for lyset på skyggen...

Sry for den dårlige teksting men er bare pisse træt...

håber at du forstår..