Avatar billede kiran Nybegynder
07. september 2009 - 21:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Xnview på dansk

Jeg har hentet Xnview ned; men vil gerne have den på dansk. Er det muligt? Hvis ja, så hvordan?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
07. september 2009 - 22:03 #1
Avatar billede kiran Nybegynder
07. september 2009 - 22:24 #2
Jeg har lige hentet den fra dit link; men den er stadig på engelsk. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede thov Forsker
07. september 2009 - 22:46 #3
Her er en 'mangesprog' version - prøv den
http://www.xnview.com/en/downloadwin32.html
Avatar billede kiran Nybegynder
07. september 2009 - 23:25 #4
Stadig på engelsk.Det er vist bare ikke min dag, lidt mere hjælp vil være vil jeg blive glad for.
Avatar billede klt Seniormester
07. september 2009 - 23:47 #5
Hvis det er "mangesprog" versionen der er installeret, kan man ændre sproget inde i programmet.

Tryk F12 (eller vælg Tools->Options i menuen)
Vælg "Interface" ude til venstre.
Så kan man ændre sproget øverst.
Avatar billede kiran Nybegynder
08. september 2009 - 00:01 #6
Tak kit, det virker. Jeg vil dele pointene mellem dig og thov.
thov, tak også til dig. Vil du sende et svar, så jeg kan gi' dig point.
Avatar billede thov Forsker
08. september 2009 - 00:39 #7
Jeg står over - du havde den rigtige version, men skulle bare skifte sprog i set-up'et :-)
Avatar billede vibo48 Nybegynder
08. september 2009 - 01:10 #8
Jeg ville ikke gå over åen efter vand hvis jeg var dig, men hente programmet på programmets hjemmeside som er http://xnview.com/ hvor det er en autosprog udgave du henter, den nyeste version er 1.96.2.
det virker, og du behøver ikke at registrerer det når det er til home use.