Avatar billede batzmand Nybegynder
07. september 2009 - 20:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webapplikation

Hej.

Jeg er igang med at lave et projekt som webapplikation i Visual Studio. Ideen er at det skal køre fra localhost når det er færdig. Mit spørgsmål er nu om man på en eller anden måde kan skjule ens koder når de ligger i wwwroot mappen senere. Da man ikke kan lave en exe fil som i en windows applikation. Så vidt jeg ved er det ikke muligt at genere en exe fil ud af et web applikations projekt.

Hilsen
BM
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2009 - 22:38 #1
Højreklik på din web app i solution exploren og vælg publish.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2009 - 23:06 #2
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms228015.aspx fortæller en del om det.

Men men men - det er ikke særligt effektivt til at beskytte kildekode med.
Avatar billede batzmand Nybegynder
08. september 2009 - 11:33 #3
Alternativ er en windows app. , men så går hele asp.net ajax delen vist tabt.
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2009 - 19:50 #4
ajax går tabt hvis du laver en windows-app - men det gør jo heller ingen ting da en af de primære opgaver for ajax netop er at efterligne en winapp.
Avatar billede batzmand Nybegynder
08. september 2009 - 20:49 #5
Okay. Blev da lidt klogere på jeres svar. Skal point deles eller hvordan gør vi ?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2009 - 22:16 #6
Medmindre min pointe med at det ikke er en god beskyttelse af kildekode er vigtig synes jeg at du skal give point til keysersoze.
Avatar billede batzmand Nybegynder
09. september 2009 - 17:17 #7
Keysersoze send et svar... :-)
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2009 - 14:28 #8
svar :)