Avatar billede cass12 Nybegynder
07. september 2009 - 16:30 Der er 5 kommentarer

HP Photosmart C5180 All-in-one driver til vista

Hej,

Jeg er indehaver af en HP Photosmart C5180 all-in-one printer, som ikke vil fungere under Vista. Der er selvfølgelig en ellers udemærket grund til dette, da installations cd'en kun er forbeholdt Windows xp og ældre modeller.

Derfor - er der en venlig sjæl som ligger inde med en driver til at løse dette? Jeg har været inde på Hp hjemmeside for at hente den driver som er tilgængelig. Efter installation af denne driver bliver computeren forbundet med printeren, og det er muligt at scanne fra printer til computer - hvilket tyder på at der er forbindelse. Men printe vil den altså ikke!?

Håber der er en venlig sjæl eller to som har en løsning.

På forhånd tak - Jakob :)
Avatar billede nissen2630 Novice
07. september 2009 - 17:10 #2
Ups... De ligger der
Avatar billede cass12 Nybegynder
12. september 2009 - 07:34 #3
Anyone?
Avatar billede nissen2630 Novice
12. september 2009 - 11:59 #4
Kunne du ikke bruge de driver der lå der ?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. september 2009 - 21:26 #5
Hmm underligt. Har selv samme printer, og virker fint på mit Vista.