Avatar billede AMetnik Nybegynder
07. september 2009 - 10:52 Der er 5 kommentarer

Extern harddisk kan ikke ses

jeg har lige købt en ny WD elements harddisk. jeg brugte den første gang derhjemme, og lagde nogle filer over på den.
Derefter er jeg taget en tur over landet med fly, kan have fået en puff der, men ikke noget yderligere.
Jeg kan dog se den i enhedshåndtering under devices, men kan ikke få noget information fra den, og den kommer ikke frem under Hard Disk Drives, aka my computer..
Nogle der har nogle gode forslag?
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2009 - 10:59 #1
alt for ofte antyder man ikke hvilket styresytem det er den ikke virker i.

så generelt

gå i kontrolpanel - administration - computeradministration - diskhåndtering og hvis den ikke står her skal du nok give den et bogstav.

m.v.h
Avatar billede AMetnik Nybegynder
07. september 2009 - 11:51 #2
undskyld, kører windows 7 :)
Avatar billede AMetnik Nybegynder
07. september 2009 - 11:58 #3
var inde i computer management, disk management, og der var den ikke initialized, men når jeg prøver at initialize den, siger den Incorrect function?
Avatar billede AMetnik Nybegynder
07. september 2009 - 12:28 #4
http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1164
tror det er en damaged partition eller lign. vil prøve at data recover det.
Avatar billede AMetnik Nybegynder
07. september 2009 - 14:29 #5
det var det så ikke aligevel. Sendes retur til forhandleren