Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 19:30 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Blive fri for emails?

Kan det passe at det ikke er muligt at fravælge at få tilsendt diverse emails, med mindre man i sin profil skrive sit, navn, adresse, by og telefonnummer? Kan ikke huske om der også stod blodtype.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2009 - 20:13 #1
hvad er det for mails?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2009 - 20:26 #2
Jeg tror det er mails fra eksperten...???
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2009 - 20:38 #3
(??? = undrer mig over hvorfor!)

Når du får mails, er det som regel fordi der er indlæg i dine egne spørgsmål, eller fordi der er skrevet i et spørgsmål du deltager i - og her kan det ligeså godt være opretter som andre der har en kommentar.
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 21:14 #4
Ja det er mails fra Eksperten.

Hvis jeg fjerner fluebenene og forsøger at opdatere, bliver jeg bedt om først at udfylde felterne emd nævnte oplysninger.
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 21:16 #5
Men ok, er det ikke muligt, er det til at leve med. Jeg kan jo da i hvert fald forsøge. :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2009 - 22:00 #6
Jeg spurgte tidligere hvorfor?
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 22:32 #7
Vil bare meget gerne være fri for konstante emails. Har heller ikke brug for dem. Glemmer ikke hvad jeg har gang i.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. september 2009 - 19:58 #8
http://www.eksperten.dk/bruger/rediger

Det bedste du kan gøre, for ikke at droppe al kontakt til eksperten, er at bruge punktet
Smart e-mail (Sender kun én e-mail pr. tråd indtil du har set tråden)

På den måde deltager du stadig i mails fra eksperten, men du får kun 1 mail pr. spørgsmål du deltager i, indtil du hopper ind på spørgsmålet igen.
Avatar billede trench Nybegynder
08. september 2009 - 00:18 #9
Jeg kan ikke opdatere. Ser ikke ud til at være muligt at fjerne flueben uden at udfylde felter.

Får igen denne:

Fejl:
Adresse er påkrævet.
Post nr. er påkrævet.
By er påkrævet.
Telefon er påkrævet.
Avatar billede snowball Novice
08. september 2009 - 13:35 #10
Nej, du skal udfylde de pågældende felter for at kunne opdatere indstillingerne.

Der er dog ikke nogen der forhindrer dig i at skrive noget vrøvl i felterne ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2009 - 20:45 #11
Som Snowball skriver, så skriv bla bla bla bla bla bla i felterne - virker fint her :)
Avatar billede trench Nybegynder
09. september 2009 - 02:59 #12
Ok. Tak.

Dermed blev familien And bruger på eksperten.dk :|
Avatar billede trench Nybegynder
09. september 2009 - 02:59 #13
.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. september 2009 - 14:46 #14
Vær opmærksom på at vi har brug for kontaktinfo i tilfælde af overtrædelse af regler etc. Alternativet er et totalt anonymt forum der ender i mudderkastning - som vi af og til har set.

Det er fint at man ikke ønsker at udfylde det, men det er altså betingelserne for at bruge eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2009 - 17:06 #15
Man kan ikke engang sende en besked til trench...

IKKE smart!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2009 - 20:52 #16
#7
Glemmer ikke hvad jeg har gang i.

Det har du desværre selv modbevist i dine spørgsmål.