Avatar billede Arsin Nybegynder
06. september 2009 - 19:01 Der er 4 kommentarer

Trådløse net hopper af hver time

Jeg har et problem med min bærbare computers trådløse netværksadgang. Jeg finder fint det trådløse net og kan komme på, men efter ca. 1 time så ryger jeg pludselig af nettet og er nødt til at tænde og slukke for mit trådløse netværkskort for at jeg kan komme på igen. Dette sker konstant og er til stor gene.

Nogle bud på hvad dette kan skyldes? Min bærbare er en ca. 3 år gammel Zepto. Jeg er 99% sikker på at mit CMOS batteri er dødt (da mit windows ur ikke virker), kan det have indflydelse på min trådløse netværksadgang???

På forhånd tak for hjælpen.
06. september 2009 - 19:42 #1
Forstyrrelser fra andres trådløs i 'nærheden' ?
Avatar billede Arsin Nybegynder
06. september 2009 - 19:54 #2
Tror umiddelbart ikke det er tilfældet da jeg kun finder 1 trådløst netværk når jeg søger efter dem (mit eget).

Signalstyrken er også helt fint i den tid jeg er på nettet.
06. september 2009 - 19:59 #3
Hvis du kan - skifte kanal på Routeren ?
Avatar billede gregand Nybegynder
06. september 2009 - 20:23 #4
Enig, prøv en anden kanal.