Avatar billede Vonox Nybegynder
06. september 2009 - 02:47 Der er 1 kommentar

Hvordan forbedre "ydelsen" på et importeret Slideshow i "Elements Premiere 7" ?

Hej

Jeg har lavet et "Slideshow" over en ferie i "Elements6", og var nødt til at investere i "Elements Premiere7", da min "creation" kom til at fylde noget mere end der kan være på dèn CD som Elements6 er i stand til at brænde.
Jeg vil gerne ende op med at have en DVD som kan afspilles, og ses på en 42" fladskærm med et nogenlunde godt billede :)

Så jeg vil gerne spørge om hvilket "format", (DVD-PAL eller 800x600) det er bedst at importere slideshowet i, - og om der er nogen mulighed for at forbedre det endelige resultat ? (Fremvisningen er begyndt at hakke lidt når der "fades" mellem billederne, eller zoomes ind).

Mvh.Ole
Avatar billede Vonox Nybegynder
07. september 2009 - 12:05 #1
Well...

Prøvede mig frem, og fik startet en "brænding". Det endelige resultat var helt perfekt, - billederne er "skarpe" på TV'et, og der er overhovedet ingen "hakken" ved overgangen mellem billederne, eller ved zoom. Dette skyldes åbenbart, at 2GB ram på computeren lige er i underkanten :)

Hele processen med brændingen af DVD'en tog små 17 timer - jeg kom til at bede programmet om at "tilpasse til DVD'ens str.", og proppede hele 3 slideshows på ! - dèt kan man jo bare lade være med.

Så pointen: Selvom et "Slideshow-projekt" hakker og hopper på pc'en, kan det endelige resultat på en DVD godt blive helt super i sidste ende! - Så... Fuld Skrue, og tungen lige i munden :)