Avatar billede Gusu Nybegynder
05. september 2009 - 21:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Internet problem

Hej alle eksperter!

Jeg har et problem med min stationnær hp (kan ikke huske model).
Men jeg har fået det problem at jeg ikke kan koble mig på internetet! Jeg får denne fejl når jeg søger efter en løsning i Ie:

Windows har sendt en anmodning til DNS-serveren og serveren svarede, at navnet er ukendt

Kan i sige problemet ? Jeg har mistanke om det er en opdatering jeg lavede igår.....

På forhånd tak :)!
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. september 2009 - 21:38 #1
Sluk for router og modem, og vent 15 sekunder.

Tænd for modem, og når det er oppe at køre, tænder du for router.

Prøv at få forbindelse.
Avatar billede Gusu Nybegynder
05. september 2009 - 21:40 #2
Okay vil forsøge ;)
Avatar billede Gusu Nybegynder
05. september 2009 - 22:01 #3
Det virker ikke
Avatar billede jonner40 Nybegynder
05. september 2009 - 23:34 #4
så prøv at gendanne komputeren til en dag før problemmet opstod
hvis det skulle være opdateringen der var noget galt med
Avatar billede jonner40 Nybegynder
05. september 2009 - 23:54 #5
Prøv også lige at scanne den med Malwarebytes
http://www.malwarebytes.org/
måske er der kommet lidt skidt på den
kan også være problemmet
Avatar billede Gusu Nybegynder
06. september 2009 - 14:20 #6
Hvordan gendanner man sin pc?
Avatar billede Gusu Nybegynder
06. september 2009 - 14:22 #7
Avatar billede jonner40 Nybegynder
06. september 2009 - 14:32 #8
Det er lige sådan det skal gøres
Avatar billede Gusu Nybegynder
06. september 2009 - 15:02 #9
Virker ikke den gav mig en fejl, noget med at nogle instillinger ikke kunne blive ændret :S
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. september 2009 - 17:03 #10
Findes dit netværkskort i enhedshåndteringen under netværkskort ?

Findes det også under netværksforbindelser, og er der et rødt kryds ved den ?

Er der rødt kryds, højreklikker du på den, og vælger diagnosticer.

Er der ikke rødt kryds højreklikker du på den og vælger status. Fortæl hvilken IP adresse den har fået, og hvilken IP adresse standart gateway har.
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. september 2009 - 17:14 #11
Hvis det er en XP maskine med mindst XP SP2, så check at du har følgende opdatering installeret:
KB951830

Eller kan du finde den her: http://support.microsoft.com/kb/951830/da
Avatar billede Gusu Nybegynder
06. september 2009 - 22:31 #12
Har vista men har formateret min pc og problemet er der ikke ;)