Avatar billede layz Nybegynder
04. september 2009 - 01:07 Der er 4 kommentarer

Dansk host til proxy

Hej gutter. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder en host der tillader mig at opsætte en proxy (www)?

Det er vigtigt at jeg får en dansk ip, da formålet med denne proxy er at f. eks. kunne se DR net tv og andre services som kræver dansk ip. Det betyder også at jeg får brug for ubegrænset trafik, og en hurtig forbindelse.

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig vil jeg være meget taknemmelig.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2009 - 09:48 #1
Web10.dk tilbyder et ganske billigt webhotel til 11,25 kr. om måneden. Det er inklusiv fri trafik, og de har ingen betingelser der siger, at man ikke må hoste en proxy. Deres server befinder sig i øvrigt i Danmark.
http://web10.dk/w2_order_adds?lookatpack=50&orderstep=pack&pks=1
Avatar billede layz Nybegynder
04. september 2009 - 15:07 #2
tak, har sendt dem en mail.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
04. september 2009 - 16:37 #3
bare husk, at "fri trafik" ikke findes ;)

alle, incl web10, har enten en klar beskrivelse af hvor mange GB pr måned "fri trafik" er, eller også har de en gummiparagraf, som gør at de uden varsel kan lukke dit website, hvis du "belaster deres server unødigt".

Trafik koster, og de færreste ønsker at have underskud på deres kunder.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2009 - 23:23 #4
Ja, ingen har fri trafik, men man burde ikke ramme deres væg for "unødig belastning" med mindre man virkelig prøver. Desuden streames DR's web-tv, så vidt jeg ved, uden om proxyen. Det er kun selve HTMl'et på siden der sendes gennem en browser-baseret proxy.