Avatar billede marc23 Nybegynder
03. september 2009 - 21:32 Der er 5 kommentarer

hverken pc eller mac vil løse hele dvd med vores ferie billeder :-(

Hej folks,

Jeg har fået et stort problem! Min kæreste og jeg har været på en lang rejse til mellemamerika, hvor vi selvfølgelig har fået taget en masse billeder. Vi fik dem brændt ud på 4 dvd dernede, et sæt til mig og et til damen, så vi havde 2 kopier hvis der nu skulle sker noget med dem. Nu er vi kommet hjem og har fået problemer! Hvis vi sætter dvden på kan den kun læse indtil den kommer til et bestemt billede, så stopper den, nok fordi der er noget galt med den fil eller billed og fred være med det. Men vi kan nu slet ikke se nogle af de andre billeder på dvderne, det er det samme på begge vores dvder. Kan det virkelig passe at man ikke kan læse resten af dvden fordi der er et billed der ikke virker?
Håber meget at i kan hjælpe mig derude!
03. september 2009 - 22:02 #1
... gælder det også hvis du copy filerne RÅ over på PC'en ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. september 2009 - 22:48 #2
Prøv en anden DVD enhed. Der kan være forskel på alignment af læsehovedet, som kan give det beskrevne resultat.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
04. september 2009 - 16:36 #3
ellers så prøv at downloade Recuva http://www.recuva.com/
som er et gratis recovery værktøj
og scan cdén og så kopiere de fundne billeder over på komputeren
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. september 2009 - 17:45 #4
Det behøver ikke at være skiven der er noget i vejen med.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
04. september 2009 - 21:32 #5
Nej der behøver ikke at være noget galt med skiven ,men skal jo starte et sted