Avatar billede thomzendk Novice
03. september 2009 - 18:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ImgBurn tager livet af min comp?

Hejsa!

Jeg sidder og leger lidt med en Dell XPS M1330 (Som skulle være sådan en endnu, okay bærbar..), men jeg har lavet et image af en DVD, som jeg vil brænde igen med ImgBurn.. Programmet foreslog selv at brænde med 4x, hvilket lød okay til mig, men nu hvor den så er gået i gang, brænder den med cirka 0,7X, og computeren kører langsomt som jeg ved ikke hvad.
Den bruger IKKE 100% CPU, eller Ram, men CPU ligger cirka mellem 50 og 70%, og rammene meget a-la normalt brug ellers..

Skal jeg forvente at den kører sådan hver gang jeg er i gang med at brænde noget, eller er der nogle der har en løsning til hvad der kan være problemet?

Jeg har kontrolleret for Spyware, virus mm, så der skulle være rent bord...

Ser frem til at høre fra jer alle! :D
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2009 - 18:57 #1
Har du prøvet andre blanke DVD'er ?
Avatar billede thomzendk Novice
03. september 2009 - 19:09 #2
Nej, det er da godt nok fra samme stakke de to jeg har prøvet... prøvede en, som gjorde det, men bestemte mig for det var fordi jeg havde gang i lidt for meget, da jeg gik i gang, men kan da godt ske vi har grunden der...

Jeg forsøger med nogle andre så snart jeg får mulighed for at fange nogle.. Hvis det er løsningen, så vender jeg lige tilbage med du skal komme med svar.. ;D
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2009 - 20:23 #3
Du har feks genstartet efter indstalationen af ImgBurn ?

Og du bruger den sidste nye version og ikke en du haft liggende?
Avatar billede thomzendk Novice
03. september 2009 - 21:06 #4
....Prøvede så med en skive i bunden af den spindel, og den tæskede den igennem med fuld speed...

Jeg havde ikke tænkt over at sollys kunne gøre så meget ved dem, men tusind tak, smid et svar og du har points der... ;)

@resten: Ja, havde opdateret lige inden, så har ikke været derfor, men tak for forslaget... ;)
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2009 - 21:28 #5
c",)