Avatar billede michael321 Nybegynder
03. september 2009 - 17:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genstart

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor en stationær computer genstarter efter ca 10 min.  De er kun 1 år gammel og har vista  HJÆLP
Avatar billede htmlkongen Novice
03. september 2009 - 17:57 #1
Gør den det konsekvent? Er computeren ny? For så kan det være at der er mange opdateringer som kræver genstart? (altså rent softwaremæssigt)

Hvis computeren slukker pludseligt og starter op igen kan det være hardware. Kan du beskrive problemet yderligere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2009 - 18:20 #2
h-klik denne computer - administrer - Logbog.

Er der nogen fejl her?
Avatar billede michael321 Nybegynder
03. september 2009 - 18:47 #3
h-klik ?  Og ja det er sønnens computer der gør det efter vi har installeret sims 3 - :-(((((
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2009 - 19:14 #4
Højreklik :=)
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
03. september 2009 - 19:22 #5
Hvis det er noget som sker pludseligt - men ofte - så er min seneste erfaring at det muligvis (hvilket det var i mit tilfælde) være strømforsyningen. Prøv at sætte en anden til og se om det virker.
03. september 2009 - 20:29 #6
Avatar billede michael321 Nybegynder
04. september 2009 - 07:26 #7
Hejsa  har højreklikket og der er en del fejl  bla CAPI2 står under fejlen ????