Avatar billede tomchri Nybegynder
03. september 2009 - 15:17 Der er 1 kommentar

Fejl under validering

Hejsa :O)
Jeg har fået mine fejl under validering ned på 3 fejl....jubiiii
Men disse sidste 3 fejl driller sgu

1) Line 96, Column 27: Attribute "HEIGHT" is not a valid attribute.

Did you mean "height"?
<table width="904" height="100%" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" styl

2) Line 102, Column 120: Attribute "META" is not a valid attribute.

Did you mean "target" or "method"?
…se:collapse; margin-top:20px"  meta="Menu" metaid="Opsparing">

3) Line 102, Column 134: Attribute "METAID" is not a valid attribute. Did you mean "method" or "frameborder"?
…argin-top:20px"  meta="Menu" metaid="Opsparing">

mvh
Tom
Avatar billede zips Juniormester
03. september 2009 - 15:22 #1
Meta skal være mellem head og ikke andre steder, hvor har du enlig meta og metaid fra?

Height skal være i en style="height:100%;"