Avatar billede wos Nybegynder
03. september 2009 - 14:34 Der er 5 kommentarer

designer søges

mig og en ven er ved at oprette en e-handel men det firma som skulle lave det, kunne ik lave det alligevel selvom sælger lovede det.

derfor er kontrakten sagt op.
og vi mangler nu en desigener til at hjælpe os med den nye side.
den bliver lige nu købt inde ved www.surftown.dk men kender du en bedre til ca samme pris går det nok også.

surftown bruger den der hedder osCommerce som base for hjemmesdien.
det vi mangler er en designer til farver lave lidt menu billder logo osv.

der er penge at hente hvis du kan lave den for os, snakker vi om til den tid :)

hilsen
nicolaj bjerregaard    tlf 26 39 72 53
bjørn damgaard          tlf 30 11 48 27
world of styling
Avatar billede tomchri Nybegynder
03. september 2009 - 15:30 #1
Hejsa

Jeg tror da godt at det er opgave jeg kan påtage mig :O)
Men måske skal vi lige have defineret opgaven en hel del bedre og blive enige om hvad betalingen går på ::)

mvh
Tom
Avatar billede wos Nybegynder
03. september 2009 - 15:53 #2
har du et tlf nummer eller noget for så kan vi lige viose dig vores test side inde fra de andre af så kan vi om det er noget som vi kan finde ud af at lave??
eller måske en mail add??
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2009 - 19:45 #3
Jeg kender en god designer til netop denne opgave. Han er meget dygtig og billig.

Find ham på AboutWeb.dk og skriv til ham igennem kontakt formularen.
Avatar billede Himbear Nybegynder
03. september 2009 - 20:23 #4
Hej, jeg vil også gerne tilbyde min hjælp. Der findes nogle et alternativ til osCommerence, som jeg vil mene er mere attraktivt. Men skriv en mail, så kan vi prøve at tale om det.

Du er også velkommen til at kigge på min hjemmeside på www.tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
mail@tinocordes.dk
Avatar billede wos Nybegynder
22. oktober 2009 - 16:16 #5
har fundet en designer men mange tak for alle de god svar.
og undskyld jeg har været så længe om at skrive tilbage.