Avatar billede corleon Nybegynder
31. august 2009 - 17:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

sort skærm

Heey allesammen jeg er en stor problem med min brors bærbaren.
problemet er skærmen er dødt helt sort den viser intet!
mener det er virus men er ikk hundred fordi for det sket der kom en blå vindue frem som en advarsel... jeg kan ikk sige meget om det for det sket hurtig lipludselig blev den sort og det hjælper ikk at sluk og tænd pcen!!

har brug for jers hjælp
31. august 2009 - 20:40 #1
... er det HELT fra PowerOn starten ? Eller kommer der en eller anden form for BIOS billed først ?
Avatar billede corleon Nybegynder
31. august 2009 - 21:29 #2
neej det er kun skærmen deer ikk virker bærbaren kan tændes men fanen virker ikk den siger intet lyde
01. september 2009 - 06:57 #3
01. september 2009 - 06:58 #4
DØD !!!

Data'ene er sansynligvis stadig på Harddisken; den kan så tages ud og sættes som SLAVE i en anden PC og den vej pille evt. DATA ud ...
01. september 2009 - 07:01 #5
Psssst: Du vil få mere response/feedback hvis DU også giver response/feedback til dine tidligerer spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/corleon

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede corleon Nybegynder
01. september 2009 - 20:44 #6
undskyld men havde bruge for hjælp.
men nu har jeg taget den til en butik som siger det kunne være rammen eller hardisk
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. september 2009 - 21:58 #7
Jeg har dagligt at gøre med disse tilfælde og alt efter hvilken pc det er... HP og Acer har jeg set flere af disse problemer på. I de fleste tilfælde så kan man bare tage batteriet ud i ca. 10 sekunder og derefter sætte det i igen og tænde... wupti... så virker det. Prøv det!
Avatar billede Orchillion Nybegynder
13. september 2009 - 00:19 #8
Altså en af mine venner som er uddannet med diverse It-problemer har hjulpet mig med ligende problem, men det var ikk mere end at de små "lystofrør" som sidder inde i skærmen som gør at du kan se noget, altså de var bare gået i stykker så det var bare at få en til at skifte dem for mig, men ved jeg ikk om det er samme problem.