Avatar billede Schouweb Nybegynder
31. august 2009 - 16:53 Der er 3 kommentarer

Netværk i W7

Hej har fået et problem efter jeg har installeret windows 7, Mit net går nede konstant, hvis det bliver belastet bare en smule. Jeg deaktivere og aktivere mit netkort igen og så køre det ind til det går ned igen. Nogen ide'er til en permanent løsning på dette problem ??
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2009 - 17:39 #1
og du er sikker på det er en driver til vista hvis den ikke er lavet til win 7.

vista driverne virker i win 7 men der kan altid være undtagelser
Avatar billede Schouweb Nybegynder
01. september 2009 - 08:56 #2
Driverne var installeret til alt da jeg havde installert på nær lige grafikkort
Avatar billede jens_kepling Nybegynder
01. september 2009 - 11:23 #3
Forsøg at finde driverne til dit netkort enten på producentens egen hjemmeside eller hvis det er en bærbar, så på den bærbares producents hjemmeside og opdater så driverne.