Avatar billede ladyhawke Novice
31. august 2009 - 16:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Komprimering af video?

Jeg har en pænt stor wmv fil (160MB) hvordan får man den komprimeret og evt. konverteret til en mindre størrelse, uden at kvaliteten forringes vildt? (filtype, programmer,...)
Avatar billede jonner40 Nybegynder
31. august 2009 - 22:23 #1
Hej

måske er dette noget du kan bruge
Free Video Converter
http://www.koyotesoft.com/indexEn.html
Avatar billede ladyhawke Novice
01. september 2009 - 07:54 #2
Det kan jeg sikkert, men hvad skal jeg komprimere til/med?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
01. september 2009 - 08:07 #3
kommer an på hvad du skal bruge det til

Free Video Converter V2.1

Free Video Converter is a freeware designed to convert all your Video files. It supports to convert your favorite video from / to AVI, MP4, iPod, PSP, 3GP (mobile phone format), Zune, iPhone, MKV, WMV, ASF, MOV, QuickTime, MPEG, RM, VCD, VOB, AVCHD MTS, M2TS...
With Free Video Converter, you can convert your video files into the formats you need (TV, website, Mobile Phone, iPod, Zune ...)

Features:

•Supports large range of formats like AVI, MP4, iPod, PSP, 3GP (mobile phone format), Zune, iPhone, MKV, WMV, ASF, MOV, QuickTime, MPEG, RM, VCD, VOB, AVCHD MTS, M2TS...
•You can choose to convert only some parts of your videos. Free Video Converter allow to set the Start Time, end time or duration that you wan to extract.
•You can choose to only extract the sound of your video into MP3, WMA, MP2, AAC...
•Extremely fast conversion speed.
•For Windows 2000/XP/Vista. Size: 3.83MB
Avatar billede ladyhawke Novice
01. september 2009 - 09:58 #4
Jeg skal bruge det til at lægge på en SharePoint side (web)
Avatar billede jonner40 Nybegynder
01. september 2009 - 11:34 #5
Har du prøvet med windows egen movie maker
den har også en funktion ,hvor man kan lave film til nettet ,du kan da prøve og se hvor meget mindre den bliver
Avatar billede ladyhawke Novice
01. september 2009 - 11:40 #6
Ja, den har jeg prøvet nu og filmen bliver mindre (ok størrelse), men jeg har problemer med at vise den i SharePoint (som embedded via html): før grøn firkant + lyd...
Avatar billede jonner40 Nybegynder
01. september 2009 - 15:10 #7
Ja ok ,der tror jeg at du må have hjælp fra en anden af
men held og lykke med projektet
Avatar billede ladyhawke Novice
18. august 2010 - 13:21 #8
problemet løses med 3. parts viewer til SharePoint