Avatar billede jpheick Nybegynder
29. august 2009 - 11:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Vituel Maschine

Jeg har installeret Vitual Mascine 2007 på Vista - mend en windows 98 - det fungere sådan set fint - bortset fra at jeg ikke kan dele med min fysiske harddisk - er der nogen, der har en løsning?
Avatar billede nissen2630 Novice
29. august 2009 - 11:50 #1
Så vidt jeg husker kørte win98 FAT32 som fil system og vista køre NTFS.

Her er et lille program der skulle løse problemet.
http://www.softlookup.com/display.asp?id=25391

PS.: Ved ikke om det program virker
Avatar billede jpheick Nybegynder
29. august 2009 - 13:11 #2
Nu har jeg downloadet programmet - og brændt det  en cd for at få det ind i min vitual maschine - men den kan ikke læse noget fra cd'en.

Må måske kryb til at få fat i windows xp udgave?
Avatar billede jpheick Nybegynder
31. august 2009 - 17:11 #3
Jeg vil alligevel gerne give dig points, da jeg tror jeg kan bruge det på et senere tildspunkt
Avatar billede jpheick Nybegynder
31. august 2009 - 17:12 #4
Jeg prøver lige igen, så det ikke bliver mig selv, der får dem
Avatar billede jpheick Nybegynder
29. maj 2011 - 18:10 #5
nissen2630 er ved at gå mine spørgsmål igennem - kan jeg ikke få dig til at svare så jeg kan give dig point og lukke spørgsmålet?
Avatar billede nissen2630 Novice
29. maj 2011 - 21:37 #6
Behold du bare points selv. Jeg samler ikke