Avatar billede Hemuje Nybegynder
28. august 2009 - 14:44 Der er 1 kommentar

C5 på terminal server

Har lige inst. C5 på vores terminal server, og det virker perfekt fra admin consol.

Men for brugerne, bliver der nægtet adgang til "root drive"

Jeg har i min policy, ikke tilladt root access " c-drev"
Applikationen er installeret i install mode.

Jeg har prøvet at subst(e) mig ud af problemet, men er ikke lykkedes.

Jeg regner med at skulle køre et script i usrlogn2.cmd filen, men jeg er blevet lidt rusten, så derfor dette spørgsmål.
Avatar billede Nicolai_S Nybegynder
05. september 2009 - 23:06 #1
hvis du afvikler C5 fra et delt drev med de rigtige rettigheder, så spiller det som det skal, har en del C5 kunde installationer kørende uden problemer.