Avatar billede sad_88 Nybegynder
27. august 2009 - 13:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSN PASSWORD !! :(

Hej. Jeg har brug for nogens hjælp. Jeg har en hotmail som jeg glemte password på, så jeg prøvet at nulstille den, men den blev sendt til den hotmail som jeg ikke kan komme ind i, så jeg prøvet at svare på det der "spørgsmål" ( det hemmeligt svar ) men den blev ved med at sige det er forkert .. jeg prøvet at skrive til msn supporterne men de oplysninger som jeg gav var ikke nok.

Jeg har mange vigtige emails inde i den hotmail.

Plz i må hjælpe mig for jeg ved ikke hvad jeg så skal gøre ?
Avatar billede nissen2630 Novice
27. august 2009 - 14:04 #1
Jeg fik et link der virker i 2 timer af Microsoft support ved at give rigtig mange oplysninger.

bla. mail adresser på mange af de venner jeg havde på MSN.
Mit gamle password.
Min IP adr.

Så de kan hjælpe dig
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:07 #2
Hej sad_88

Da du oprettet din msn konto, blev du bedt om en email adresse som var andreledes end din msn mail. Opgav du en sådanne email adresse?

For har du ikke gjort dette, er der ingen muligheder for dig.Du bliver nød til at oprette en ny msn, medmindre du kommer i tanke om dit password.

Venligst Eva.
Avatar billede sad_88 Nybegynder
27. august 2009 - 15:50 #3
nissen : hvordan fik du 2 timer ? jeg har prøvet at overbevise dem men de vil ikke give mig noget som helst.

evamusen : jeg har desværre ikke en anden email adresse fordi det var min første hotmail og jeg har haft den i så mange år.
Avatar billede nissen2630 Novice
27. august 2009 - 16:00 #4
Stave fejl. Det var 24 timer

Jeg skrev så mange oplysninger som jeg kunne fra min MSN.
og specielt en ide om hvad pw kunne være(flere forskellige forslag ).
Avatar billede pugstyle Nybegynder
27. august 2009 - 19:09 #5
har prøvet det samme med min svigerindes msn. han skulle have nogle navne osv på hende og på nogle hun havde på emailen så et par mails frem og tilbage så var den hjemme
Avatar billede Tester1 Nybegynder
08. oktober 2009 - 17:04 #6
Hvis du er heldig, står den stadig i cookies på din computer.

Browsere har det med at gemme passwords:)

Firefox - Indstillinger - Sikkerhed - Gemte adgangskoder
Avatar billede sad_88 Nybegynder
08. oktober 2009 - 18:13 #7
Hey tester.

Jeg har lige prøvet det du har skrevet, men den er der ikke.

når jeg går igennem internet explorer så kan jeg se at jeg har logget på for min mail står der ( jeg har før sagt at den skulle automatik logge på )

Kan de måske ikke have blockeret emailen så jeg ikke kan logge på selvom jeg skriver rigtig password ?
Avatar billede Tester1 Nybegynder
09. oktober 2009 - 20:49 #8
Næppe

Men hvis du er inaktiv i mere end 2-3 år, kan det godt ske at brugeren bliver slettet.