Avatar billede sorenp8000 Nybegynder
26. august 2009 - 17:15 Der er 1 kommentar

Programmør søges til nyt modemagasin

I forbindelse med et nyopstartet projekt, søger Kantet.dk en programmør til at blive en del af danmarks første nye store online herre modemagasin.

Kantet.dk skal være danmarks første og største online modemagasin til herre, hvor fokus bliver at inspirerer unge mænd i alderen 18-30 år med daglige fashion-artikler og gademode.

Sitet vil have flere sider, men er ikke nogen stor opgave. Magasinet vil have fire hovedområder, som der hver især skal programmeres sider til.

Du vil blive en del af Kantet.dk på lige fod med projektets øvrige ansvarlige, og få del i omtale, indtægter, invitationer og meget mere.

Kantet.dk er baseret i København og det vil være en fordel, hvis du er fra samme område.

Hvis du synes det lyder interessant, så kontakt Kantet.dk på kontakt@kantet.dk
Avatar billede it-michael Nybegynder
31. august 2009 - 17:25 #1
Opgaven lyder som om den ikke er så svær, jeg mener at vi kan løse den. Dog skal det ske freelance basis da vi ikke kan møde på jeres kontor.

Skal den løses i PHP eller i Java?

Derimod er ´vi godt igang hver gang i møder ind, og arbejder igennem til i har fri.

Hilsen Michael Jacobsen

www.oursource-it-to-thailand.com