Avatar billede goglov Seniormester
26. august 2009 - 00:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg navnet på mit trådløse netværkskort

Jeg har en transportabel computer ACER TravelMate 2420.
Jeg kan ikke komme på internettet og får flg. Fejlmeddelelser:
Procedureindgangspunktet apsGetInterfaceCount blev ikke fundet i DLL-biblioteket wlanapi.dll.
og
Procedureindgangspunktet apsInitialize blev ikke fundet i DLL-biblioteket wlanapi.dll.
Jeg gætter på at jeg skal opdatere min netværksdriver men mit problem er at det er så længe siden jeg har brugt XP at jeg ikke ved hvor jeg skal kikke efter navnet på mit nætværkskort.
Hvor kikker jeg? Er der nogen der ved det?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2009 - 00:41 #1
Højreklik på "Denne computer" -> Egenskaber -> Hardware -> Enhedshåndtering -> Netværkskort
Avatar billede hphansen Novice
26. august 2009 - 08:54 #2
Prøv at starte en kommando-skærm og skriv

IPCONFIG /ALL

Det burde give dig et overblik over dine net-forbindelser.

Alternativt gå ind i kontrolpanelet og start Netværksforbindelser. Det giver et andet overblik over det samme.

Mvh

Hans Peter
Avatar billede goglov Seniormester
26. august 2009 - 16:38 #3
hphansen får de 100 point fordi vejmand havde glemt "Accepter svar". jeg synes dog at vejmands svar var et "mulehår" enklere.
tak til begge
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2009 - 20:47 #4
goglov >> Jeg havde nu ikke glemt at sende som Svar, det gør jeg normalt kun når jeg er 100% sikker på det er det rigtige svar jeg er kommet med.
Ellers venter jeg til spørger bekræfter at problemet er løst, og ber om Svar.

Men pyt, jeg overlever.  :-)