Avatar billede josefineklougart Nybegynder
24. august 2009 - 21:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyden på dr´s hjemmeside er væk!

Hej
Jeg har et problem: jeg kan ikke se tv på dr´s hjemmeside, da det ikke er muligt for mig at trække i højtalerikonet inde i selve visningsvinduet, og på den måde få lyd på... Jeg kan frit ændre højtalerniveauet på min computer, men det hjælper jo ikke, da drsidens højtaler er skruet helt ned. Det er virkelig mærkeligt, den registrerer at jeg klikker med musen, men jeg kan ikke trælle pinden med op på skalaen...
Hvad kan jeg gøre?
Kh Josefine
Avatar billede Zilina Nybegynder
24. august 2009 - 21:52 #1
Hej

Jeg kigger lige med på denne tråd.

Jeg har præcis samme problem når jeg bruger Internet Explorer 8 i Vista Home Premium 64 bit.

Indtil videre har jeg omgået problemet ved at bruge Firefox til at se DR net tv.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2009 - 21:55 #2
Avatar billede Zilina Nybegynder
24. august 2009 - 22:02 #3
Super tak. Der kan man bare se, hvor enkelt det var.

Mange tak her fra.

En skam jeg ikke kan give dig points :-) for dem fortjener du.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 20:10 #4
hvorfor kan du ikke give ham points?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2009 - 20:49 #5
Fordi det ikke er Zilina der har stillet spørgsmålet.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 20:58 #6
Når nej Hø Hø