Avatar billede nelikke Nybegynder
24. august 2009 - 19:29 Der er 15 kommentarer

Hvilke Virus Program skal jeg købe?

Jeg har købt og brugt MySecurityCenter det sidste par måneder,men jeg blev alligevel hackeret og har formateret igen.Der ståd at den beskyttede mod hackere,for da jeg kom hjem fra ferie var min pc fyldt med virus og min firewall var slået fra.
Den er åbenbart ikke så god til en pris på 600 kr.
Hvad er bedst?
Har hørt at NOD32,KASPERSKY ELLER NORTON skulle være god.

Mange Tak hvis i kan give en råd.
24. august 2009 - 19:47 #1
... du mener vel antivirus program ?

http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/

...da jeg kom hjem fra ferie var min pc fyldt med virus og min firewall var slået fra... - var det sket helt af sig selv imens PC'en var slukket ???
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
24. august 2009 - 19:47 #2
Der kan være blandede meninger om hvilket virus program du skal købe - nogle mener det ene og nogle mener det andet, efter min erfaring kræver norton for meget af computeren, hvorimod kaspersky er et godt virus program, det ville jeg klart anbefale - kender desværre ikke noget til Nod32
24. august 2009 - 19:49 #3
Psssst: Du bør lige 'lære' at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/nelikke

http://www.eksperten.dk/faq

(For du vender vel tilbage hertil ? *S*)
Avatar billede f-arn Guru
24. august 2009 - 19:54 #4
De er alle 3 glimrende Antivirus programmer. Jeg bruger selv Norton, og er fuldt tilfreds.
Avatar billede nelikke Nybegynder
24. august 2009 - 19:57 #5
Jo helt af sig selv,ved godt hvem det er faktisk.Men pyt med det,jeg vil bare have en god antivirus program..
Avatar billede f-arn Guru
24. august 2009 - 20:05 #6
Så vælg mellem et af dem du nævnte, de er alle 3 gode Antivirus programmer.
Avatar billede nelikke Nybegynder
24. august 2009 - 20:12 #7
Mange tak skal nok købe en af dem :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. august 2009 - 21:09 #8
Det er noget vås at norton tager mange resourser.
2009 NIS er et fantaskisk program, som netop er designet til at have et meget lille footprint når den kører. Den er blevet utrolig brugervenlig, da den klarer langt det meste helt af sig selv, og skal ikke tinkes med af og til. det er mere eller mindre install and forget.

Så vidt jeg husker, så har de også en 3 PC og en 5 Pc licens til næsten de samme penge som du giver for 1 licens. Det kunne jo være at der er flere end 1 Pc i hustanden.
Avatar billede f-arn Guru
24. august 2009 - 21:23 #9
@dragonknight
Du har som standard ret til at køre norton på 3 pc'er
Avatar billede MySecurityCenter Nybegynder
21. juni 2010 - 11:36 #10
Hej,
Jeg arbejder som supporter på MYSecurityCenter og faldt tilfældigvis over denne tråd.  Jeg er selvfølgelig ked af at du ikke har haft succes med dit antivirus produkt, det lyder som om at den ikke er blevet opdateret.

Men en anden gang skal du ikke tøve med at kontakte os, så vil vi forsøge at hjælpe dig så godt vi kan.

Derudover vil jeg også lige gøre dig opmærksom på at vi hos MYSecurityCenter opererer med en 100% tilfredshed eller pengene tilbage politik, så lad mig venligst høre fra dig. Linket til vores support side er iøvrigt www.mysecuritycenter.com/support

Venlig hilsen

Rune Support Department
MySecurityCenter Danmark
15. november 2010 - 22:54 #11
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. november 2010 - 08:06 #12
Det er jeg også spændt, for det er virkelig flot at en medarbejder hos et AHEM antivirus program får lov til at reklamere for sig selv..............
Avatar billede fromsej Praktikant
28. november 2010 - 08:18 #13
<citat> ( https://secure1.mysecuritycenter.com/eshop/index/delivery-and-refund )
Refunderingspolitik
Vi vil refundere dit produkt 100% indenfor 14 dage efter køb. Dette gælder for alle nye køb, hvis du ikke er fuldt tilfreds med produktet (gælder ikke årlige fornyelser).
Refunderinger koster 40 DKK i administrationsgebyr.
Der gives ikke refunderinger på prøve abonnementer.
</citat
Så kan man stille et MEGET stort spørgsmål ved hvad gavn det vil gøre hos Nellikke (opretter af denne tråd)
<citat> Jeg har købt og brugt MySecurityCenter det sidste par måneder
</citat>

Men selvfølgelig, der skyes ingen midler for at promovere sig selv, og til gengæld gøres der alt for at lukke munden på kritikere, incl fogedforbud og trusler om personlig ruin.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2010 - 11:05 #14
#10

Det syntes jeg, er for langt at gå mht reklamer på E.

Lad mig understrege, at jeg mener det er helt ok, at der linkes til et betalingsprogram man har haft gode erfaringer med, eller at Spywarefri linker til deres programmer  eller deres shop,  når de prøver på at hjælpe andre. Vi ser dem også i deres forum eller på E. gøre en stor indsats for at hjælpe andre med f.eks virus i tråde vi andre også kan have gavn af.

MySecurityCenter, du gør efter min mening ikke noget førsøg på at hjælpe andre, men vil udelukkende prøve at få billig reklame her.

Og også i denne tråd.

http://www.eksperten.dk/spm/900874
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2010 - 11:28 #15
http://www.eksperten.dk/spm/778268#reply_7608186
Det samme her. I alle de 3  3 tråde du har deltaget I, har du kun henvist til den hjemmeside.

Det er ikke tilladt iflg reglerne