Avatar billede Slettet bruger
22. august 2009 - 17:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Drivers til HP Pavilion dv6000

Hejsa!

Jeg har en HP Pavilion dv6000 (dv6652eo)
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=3695036&lc=da&cc=dk&dlc=da&lang=da&cc=dk&y=6&x=11

Og jeg kan simpelthen ikke finde grafikkort driver til den - jeg har hørt en fugl synge om at nVidia har lavet nogle Windows 7-drivere.. men kan ikke finde??

På forhånd tak!
Caspar
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 17:58 #1
Uden at være sikker (men det ved du sikkert) på hvilket grafikkort der sidder i den, så er det vist et i Go7000 serien.
Hvis det er det, så er her en driver: http://www.nvidia.com/object/geforce_notebook_winvista_179.48_beta.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 18:00 #2
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 18:27 #3
http://www.fastfs.com/help_pages/hp%20downgrade.htm

Det der er fra vista til xp .. ved ikk om det kan bruges .. men de drivere brugte jeg på min dv6742eo forleden dag.. det gjorde udslaget .. nu virker den :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 18:40 #4
Tvivler på at Windows 7 vil acceptere drivere til XP! :D
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 19:08 #5
det er bare dem til hans forskellige kort jo ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 20:14 #6
Læs lige mandens spørgsmål igen!

Det link du kommer med er godt, hvis man skal downgrade til XP.

Men rapsac vil gerne have nogle drivere til hans grafikkort nu han kører Windows 7...

Er du med nu?
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 23:06 #7
relax da lige man ... forresten ku du hjælpe mig med min pc der ?? omkring spillene =??
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2009 - 04:27 #8
peugeot-jonas hvis du har et spørgsmål så opret venligst et spørgsmål. (uden for denne tråd)

rapsac: hvis ikke du køre windows 7 er der ingen grund til at installere Windows 7 drivere.

Hvad OS bruger du lige nu?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2009 - 11:43 #9
Heysa

Jeg kører Windows 7.
john_stigers den du linkede til virker perfekt - mange tak! Sender du et svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 15:47 #10
Her :)
Avatar billede Albertdk4 Nybegynder
30. januar 2010 - 17:59 #11
hey den side hvor der skulle være en driver til grafik kort på til windows 7 kan jeg ik finde den virker vist ikke mere nogle som kan hjælpe, efter jeg har kørt windows 7 ind kan jeg ikk få mit grafik kort til at virke