Avatar billede j-roar-h Nybegynder
21. august 2009 - 10:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilpasning af side til browser

Hej.

Jeg har et spørgsmål om hvordan jeg tilpasser min side på den passer til brugerens browser.

Et ex. er denne side: http://www.1508.dk/

Den tilpasser sig browseren, og har både flash og almindelig html.
Det samme har min side. Den er opbygget på stort set samme måde, kan bare ikke få den til at passe til ens browser.

Håber noget kan hjælpe!
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
24. august 2009 - 10:26 #1
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2009 - 23:45 #2
<ole>

Jamen, den tilpasser sig da helt fint  =)

Har du nogensinde prøvet Wikipedia i en maksimeret browser på en 1920x1200 skærm? Det er en plage med de alt for lange linjer!

Det er en stor misforståelse, at en side absolut skal fylde hele browserens bredde. Det er ikke god brugervenlighed ... tværtimod  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Esprit Nybegynder
30. oktober 2009 - 18:07 #3
Er det fordi du har problemer med visning i forskellige Internet-Explore versioner. Hvis hjemmesiden eksempelvis er  bygget ud fra IE7 og der senere opdateres til IE8 så kan det skabe problemer. Jeg havde netop dette problem og specielt med designet.  Der er en guide på Dreamweaver skolen til at løse problemet, hvis det altså er det der er galt
http://dw-skole.dk/tips_og_tricks/artiklel_ie7_ie8.php